2010. június 22., kedd

Sajtos tallér


Már régóta fájt a fogam egy elektromos tallér sütőre. Anyuéké gázon használható, vasból készült, ez nem kompatibilis az én villany tűzhelyemmel :-) Gyorsan ki is próbáltam, szerintem szuper egy szerkezet.

Anyu receptje :
50 dkg finom liszt (ebből 12 dkg-t lecseréltem tk. tönkölyre, jó volt így is )
15 dkg reszelt trapista sajt
1/2 csomag sütőpor
12,5 dkg margarin
22 dkg tejföl
1 tojás
3 tk. só
1 kk. egész kömény

Ezt összegyúrni, gombócozni kb. dió nagyságúra és egyesével kisütni.
3-as fokozaton sütöttem, a zöld lámpa elaludt, majd ha újra felvillant, kb. akkor volt kész.

1 megjegyzés:

  1. szia Melinda,
    nekem gyerekkorom nagy kedvence volt a Gabor nagymama molnarkalacsa. Ismered esetleg? edes teszta ugyanigy taller formaban sutve. Nagymamam persze a tuz felett sutotte... Szerinted arra is jo egy ilyen szerkezet??
    A sajtosaid nagyon jol neznek ki!
    1000 udv, a.

    VálaszTörlés