2010. június 27., vasárnap

Molnárkalács


Sose hallottam még róla. Adri hívta fel rá a figyelmemet, jól tette :-) Utánaolvastam ez egy tipikusan palóc finomság.

A receptet innen vettem :
http://pusztakonyha.blogspot.com/2009/03/karaj-fokhagymas-bundaban-rizibizivel.html

A tallér hajlékony lett, nem ropogós, magában is kellemes édes, de finom volt pikáns lekvárral is. Kicsit hasonlit a gofrihoz, de mégse olyan. Amúgy ilyennek kell lennie és mivel lehet még enni ?

A recept :
20 dkg finomliszt
1 tojás
2 ek. cukor
csipetnyi só
2 ek. olaj
2 dl tej

Igy egy palacsintánál sűrűbb, kanalazható masszát kapunk. Az ostyasütőt felmelegítjük, és 1 ek-nyit teszünk középre majd megsütjük.

2 megjegyzés:

  1. Hu, Melinda, szuper vagy! A kép meg a leírás alapján ez tökéletes! na majd kipróbálom ez alapján én is, ha egyszer hazacuccoltunk...
    p.a.

    --mi anno magában ettük, úgy tálszámra... :))

    VálaszTörlés
  2. es 6 ev elteltevel, eljutottam a kiprobalasig.... de csak azert, mert TAmas palocos kiseloadast tart holnap es valamivel ebren kell tartani / jutalmazni kell a kozonseget. Azert meg a kisutes miatt izgulok....
    :)) Koszi a receptet!

    VálaszTörlés