2010. május 28., péntek

Fetás tejszínes harcsafilé bulgurral és quinoaval


Egyetlen regisztrált rendszeres olvasóm, Adri kérésére halat készítettem :-)

Vaj és olívaolaj keverékében lassú tűzön megsütöttem a sózott, borsozott afrikai harcsafilét. Amikor picit barna lett, akkor áttettem egy jénaiba. A maradék vajon üvegesre pároltam egy fél apróra vágott vöröshagymát, kiszedtem a zsiradékból és a halra öntöttem. Nyakon borítottam kb. 2 dl főzőtejszínnel és szeletelt fetasajtot tettem a tetejére. Mikróban mikro+grill-en 10 percig sütöttem.
A tejszín besűrűsödött, a hagyma édeskés, a feta sós ízével nagyon finom lett.

Új köretet próbáltam ki, a Sparban vettem bulgur és quinoa keverékét. 3X-os vízben megfőztem kevés sóval. Elég lett volna a 2,5X is. Nagyon fini ez is, veszek majd a bioboltban.

2 megjegyzés:

  1. Szia Melinda,
    köszi a halas receptet, kipróbáltam... khmmm... úgy emlékezetből: a hagymás lépést kifelejtettem, a májas receptből belekevertem a mustáros kenegetést, és az andrás miatt tejszín helyett kefírrel öntöttem le. Mikro+grilles mikrom meg nincs, így sima sütőbe tettem... de még így is fincsi lett... :)) legközelebb azért leírom rendesen a receptet!
    --a.

    VálaszTörlés
  2. Így születnek a kreatív új receptek :-) Csak hajrá ! A mikro+grill egyenértékű a sütővel,csak gyorsabban elkészül a mikróban. Nagyobb adagnál már én is a sütőt használom.

    VálaszTörlés