2010. május 15., szombat

Cukkinis medvehagymás tejszínes gnocchi


A fagyasztóban talált kb. 1 zsenge szeletelt cukkinit kiengedtem, először magában a serpenyőben elpárologtattam a vizet róla, majd aláöntöttem 2 ek-nyi olíva olajat, görög fűszerkeveréket tettem rá és megpároltam. Amint elkészült, tányérra szedtem.

A serpenyőben 2 ek-nyi olajon megpároltam egy fél apróra vágott vöröshagymát, majd hozzátettem 2 ek. tk. lisztet, picit pirítottam majd felöntöttem 1 dl fehérborral, 2 dl főzőtejszínnel és 2 dl vízzel. 1 leveskockát és 1 tk. medvehagymát tettem bele , ha felforrt, utána még 4 percig sűrítettem.

A mártásba belekevertem a cukkiniket és a sós vízben pár perc alatt kifőtt gnocchit.

1 megjegyzés:

  1. Melus! Nekem it es most csorog a nyalam!! Fujj, de gusztustalan gyerek vagyok! :D De hmmm!

    VálaszTörlés