2010. december 20., hétfő

Mézes zabkeksz


A receptet Adrinál találtam. Sokszor készítettem már zabkekszet, de mézet és kókuszt együtt sose használtam bele. Nagyon finom az íze, igazi karácsonyos :-) Az eredeti nekem kissé édesnek tűnt, így ide már a korrigált receptet írom legközelebbre.

Összekeverni :

12 dkg liszt
12 dkg zabpehely
5 dkg cukor
6 dkg kókuszreszelék
fél kiskanál szódabikarbóna

Kis tálban mikróban felolvasztani :
125 g margarin
2 evőkanál méz
1 evőkanál víz

A száraz hozzávalókhoz önteni a mézes margarint, majd golyókat formázok és ellapítva szilikon lapra teszem. 175 fokon sütöttem kb. 15 perc alatt.

3 megjegyzés:

  1. Nyamm-nyamm :D Biztosan ízlik a kislegénynek is :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lett. Az adag szerintem nyugodtan duplázható. Nekem 20 db keksz lett és nagyon gyorsan fogy. Edvin mindjárt kel, lemeóztatom vele is.

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy nektek is ennyire ízlik :-)

    VálaszTörlés