2013. július 4., csütörtök

Túrófánk sütőben sütve

 Irtó rossz kép, még gőzölgött mikor fényképeztem, de indulnunk kellett.


Hankka receptjén megakadt a szemem. Szeretem a túrófánkot, de olyan nagyon magába szívta az olajat, hogy gyakran nem csináltam. Gondoltam így finomabb lesz a végeredmény, hát igen :-)))

175 fokra bemelegítettem a sütőt.

robotgéppel felverni :
3 tojás
3 ek. cukor
1 vaníliás cukor
csipet só

Majd hozzákeverni géppel, egyes fokozaton
2 dl tejföl
25 dkg túró
később pedig a 25 dkg finomlisztben elkevert 1 tk. szódabikarbóna

A nokedli sűrűségű tésztát muffinformába kanalaztam és a sütőben kb. 20 percig sütöttem. Áfonyalekvárral ettük.

Olivér többször is megdícsérte, hogy nagyon finom :-)) Aranyos szarvacskái lettek a tésztának, ami minket nem zavart :-)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy elkészítetted és hogy ízlett is! :) Nagylányom pont most rendelt a hétvégére túrófánkot, így, sütőben sütve! :)

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm a receptet ! Még biztos nézelődöm nálad :-)

    VálaszTörlés