2013. július 4., csütörtök

Krumplival töltött cukkini

Fejenként 1 bébicukkinival lehet számolni, magában is finom, de köretnek is el tudom képzelni.

2 bébicukkinit ( azért abból a nagyobb fajtát) hosszában kettévágtam, belsejét kikapartam és besóztam.

3 közepes krumplit felkockáztam és sós vízben megfőztem.

1 hagymát felaprítottam, a cukkini apróra vágott belsejével együtt megpirítottam a fűszerekkel (pici víz is mehet rá, ha szükséges). Ha kész, a főt krumplit hozzáadtam és villával összetörtem benne. Piros paprikát és paradicsomot apró kockára vágtam és belekevertem.

A cukkiniról a sós levet leöntöttem, mikróban 5 perc alatt egy enyhén kiolajozott jénaiban 750 w-on puhítottam. Aztán megtöltöttem a masszával, tetejére ment még hagymaszeletek, mozarella sajt, trapista sajt és mikro+grill funkción további 10 perc kellett még neki (amíg a sajt meg nem pirul)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése