2013. július 4., csütörtök

Tejes májkrém


Szintén Hankkánál találtam, a receptet, amit ő is kipróbált egy játék kapcsán. A recepttel kapcsolatban Anna anyukájáé az érdem, akinek átnézegettem a blogját és még megakadt a szemem pár kipróbálni valón. Örülök, hogy ilyen klassz blogokat fedeztem fel.

Én csak fél adagból csináltam, de nekünk egyszerre elég is ennyi. A szögletes ikeás tálkámba fért bele az adag.

25 dkg májat megtisztítottam, 2-3 drabba vágtam és 1 dl tejben, 2 gerezd fokhagymával feltettem főni. Kb. 10-15 perc után, mikor már kanállal el tudtam vágni a májat, akkor lehúztam a tűzhelyről.
2 gerezd fokhagyma apróra vágva, 1 kk. só, bors, őrölt majoranna, őrölt chilipor-ezekkel fűszereztem és botturmixszal krémesre kevertem.
10-12 dkg vajat apró darabokra vágtam és fokozatosan adtam hozzá a meleg májpüréhez, így szépen elolvadt benne.
Tálkába öntöttem, kihűlt és ment a hűtőbe.

Érdemes elolvasni egy bolti májkrém összetevőit és rögtön elmegy a kedvem a további vásárlásától, főleg ha ilyen egyszerűen elkészül .

1 megjegyzés:

  1. Remélem, ízlett is, nekünk tényleg nagyon bejött, jól néz ki nálad is! :) Annánál pedig csoda jó dolgok vannak, nálam is vár még pár kipróbálásra váró receptje! :)

    VálaszTörlés