2013. július 4., csütörtök

Aszalt gyümölcsös müzliszelet

A receptet a nosaltyról vettem.  Azt hittem így milyen gazdaságos müzliszeletet gyártok otthon. Aha, 1 nap alatt elfogyott :-)

12 dkg zabpelyhet, majd
 a 3 dkg mogyoró+ 3 dkg diót ( húskloffolóval törtem apróra zacsiban) , majd
3 dkg szezámmagot  a palacsintasütőben szárazom picit megpirítottam külön-külön. Amivel elkészültem , egy közös tálba borítottam.

20 dkg aszalt gyümölcsöt aprítottam késsel ( aszalt áfonya, sárgabarack, szilva és mazsola volt most otthon ) , a tálba ment ez is.

70 ml almalé, 4 ek. méz és fél citrom leve, ezeket a tálba öntöttem és jól elkevertem. Sütőpapírral bélelt szögletes jénaimba tettem, jól lenyomkodtam kézzel és 150 fokon kb. fél óráig szárítjuk. Ha már barnul, akkor már jó, nem kell nagyon kiszárítani sem. Kihülés után szeleteljük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése