2013. május 24., péntek

Sült csirkecombok

Anyósom receptje alapján, szerintem nagyon finom. Vendégvárónak szuper, mert kis előkészítéssel sülhet akár akkor is, míg a vendégekkel foglalkozunk.

Egy estére bepácolni :
2 kg csirke felsőcomb ( 14 db volt)
1 tasak fűszerkeverék

olaj

Másnap tepsit kiolajozni kissé, egész borsot, egész köményt rászórni ( fűszerek el is maradhatnak a pác miatt akár) , belefektetni a combokat. Dugdostam mellé krumpligerezdet, hagymagerezdet, sok fokhagymagerezdet, 1 almagerezdet. Kb. 1 dl vízet és 2 dl sört ráönteni és 200 fokon sütni. 3/4 óra óra után forgatni, majd a vége felé már a légkeverés-pirítón szép barnára sütni. Nekem kb. 1 és negyed óra kellett ehhez az adaghoz, a végén 2X is forgattam, hogy szép sült legyen minden oldala a comboknak.

Mivel ehhez az adaghoz kevés volt köretnek a beledugdosott krumpli, ezért külön főztem meg krumpli kockákat és a csirke levével bőségesen meglocsoltam sülés után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése