2013. május 7., kedd

Köleses kókuszgolyó


Vettem próbaként kölest ( szarvasi), olyan fajtát mint a gyorsrizs, ami tasakban van és meg kell főzni. A rántott gomba mellé ettem köretként, de nem sikerült túl jól fűszereznem, sótlan lett, annyira nem volt nyerő.
Emi blogján olvastam, hogy lehet belőle kókuszgolyót készíteni, így én is kipróbáltam, hát ez lett belőle. Nekünk bejött, simán eltűnt ez az adag.

Fél csomag ( 125 g fele ) főtt köles
1 ek. kakaópor
3 ek. baracklekvár
1-2 ek. cukor
2 ek. kókuszreszelék
1 ek-nyi darabolt mandula

Az állagát kell eltalálni, hogy formázható legyen. Ha kell, akkor a kókusszal lehet "sűríteni". Plusz még pici kókusz kell hempergetni.

2. variáció
Ez nekem jobban ízlett. Arányokat nem írok, találomra.
Főtt köles, kakaópor, pici cukor, csoki darabok, pici rum, pici lefőtt kávé, kókusz hogy formázható legyen és kókuszba forgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése