2011. szeptember 2., péntek

Szójás szilvás csirke



6 db csirke felsőcombot sóval, borssal bekenni. (most csak négyet csináltam, de elférne 6 is)

Az ovális jénaiba beletenni :
1 dl olaj
1 dl szójaszósz
2-3 ek. méz
1-1,5 dl sör keverékét.



A combokat beleforgatni a masszába és bent is hagyni.
Mikroban 25 percig a legnagyobb fokozaton pároltam, közben egyszer forgattam. Addigra úgy megpuhult, hogy a villa simán belement.

Átkapcsoltam mikro+grill fokozatra, ott kb. 5 perc alatt megpirítottam mindkét oldalát és kiszedtem tányérba.

A masszába beleszórtam 30-40 dkg magozott félbevágott szilvát és még 5 percig mikro fokozaton puhítottam.

Krumplipürével ettük, a hús ropogós lett és nem érezni az édes ízt a méz miatt, ellenben a savanykás szilvával nagyon jól párosul. Legközelebb teszek mellé még almagerezdet és körtét is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése