2011. augusztus 26., péntek

Pizza crisp tálban


Nagyon meleg van, úgy ennék egy pizzát, de nincs kedvem a sütővel órákig melegíteni még a lakást. Ekkor ugrik be, hogy a crisp tálban is lehet készíteni. S ott bizony elég volt 12 perc hogy frissen, ropogósan elénk kerüljön.

Tészta :
12 dkg finomliszt
8 dkg tk. búzaliszt
1 dl natúr joghurt
1 kk. cukor
fél kk. só
1 dkg élesztő
1 ek. olaj
Nekem még kellett kb. 2 ek. víz hozzá, hogy szép gombóccá gyúrja a kenyérsütő 20 perc alatt.
Kelni hagytam, majd a kézzel kiolajozott crisp tálba kézzel belenyomkodtam, villával megszúrkáltam, 4 ek. házi pizzakrémmel megkentem, rátettem a feltétet (sonka, mozarella, lilahagyma, kukorica, sajt) és 12 perc alatt ropogósra sült.
Könnyen kijött a formából, pont egy pizzástál méretú adag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése