2012. december 11., kedd

Mákos körtés



Ebből a sütiből akár az egészet megettem volna, nekem annyira ízlett. Nagyon hasonlít a bögrés mákosra ízre, de mégis könnyedebb a tésztája. Ottisnál találtam a receptet, itt.

 3 tojás
12 dkg cukor
2 tk. folyékony édesítő ( vagy együtt 20 dkg cukor, ha enélkül csináljuk) habosra keverni, majd hozzákeverni

1 kis doboz natúr joghurt
1 citrom reszelt héja
1 dl olaj

Külön tálba összekeverjük :
20 dkg darált mák
20 dkg liszt
1 sütőpor

és a tojásos masszához keverjük. Én szilikonos tortaformában sütöttem, a tetejére bőven vágtam körtedarabkákat. Akár bele is keverhettem volna, nem áztatta el a tésztát. Sőt Ottis fagyasztott gyümölcsöket kevert bele, lehet legközelebb én is fagyasztott piros gyümölcsökkel készítem majd. 

175 fokon 30 percig sütöttem kb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése