2012. október 13., szombat

Kekszes almás sütés nélkül






Korábban még fősulis koromban készítettem ezt a receptet, amikor még se sütőm, se konyhám nem volt. Emlékszem, hogy elég íztelen volt az akkori receptem, nem jött ki az alma pikánsága és nagyon masszív volt a közepe a sok pudingportól. Összenéztem a nosaltyn 3 receptet és csináltam egy negyediket :-) Ízre tuti lett, másnap már lehetett szépen vágni ( első nap meg kit érdekelt hogy néz ki :-)) , bár harapáskor úgy kicsúszott a töltelék. Lehet még módosítok rajta, hátha jobb lesz, de akkor egyelőre marad ez a recept, amire már kért ismétlést Olivér :-)

A kis piros tepsibe tettem alufóliát, megpakoltam 7X4 szögletes háztartási keksszel.

1/2 kg almát ( már pucoltan ennyi) lereszeltem a nagylyukún egy lábosba. 1/2 citrom levével meglocsoltam, 1/2 tk. őrölt fahéja, 3 ek. cukor, 2 dl víz és kb. 5 percig pároltam folytonos kevergetéssel.

1 vaníliás pudingot kikevertem 2 dl 100%-os almalével és az almára löttyintettem és felfőztem szintén folyamatos kevergetés mellett.

A masszát a kekszre borítottam, kapott egy újabb réteg kekszet. Picit hűlt és a tetejére 10 dkg étcsoki és 1 ek. étolaj ( gőz felett megolvasztva) öntöttem.

Másnap lehet szépen szelni.

UI: Kaptam birsalmát, lehet hogy most vegyesen elkészítem azzal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése