2012. október 13., szombat

Sajtos csicseriborsós krumpli lepény


A múltkor vettem egy üveg csicseriborsó konzervet, mert még sose kóstoltam és izgatott milyen lehet. Megkóstoltam, hát annyira nem vagyok oda érte, de lehet hogy csak meg kell szokni az ízét. Erre a receptre a heti Nők lapjában figyeltem fel.

20 dkg apró krumplit karikákra vágtam
1 kápia paprikát felcsíkoztam
Ezeket kevés olajon puhára pirítottam serpenyőben ( só, 2 gerezd fokhagyma, rozmaring, 1/2 citrom leve), majd még hozzáöntöttem a lecsöpögtetett csicseriborsót.

Szilikon formába öntöttem, rászeltem 10 dkg krémfehér sajtot.

Összekevertem 6 tojás+ 0,5 dl tej, só, bors -ot és ráöntöttem.
200 fokon kb. 30 percet sült, langyosan szeleteltem.

A szaftos husihoz ettük, passzolt köretnek hozzá. Legközelebb a krumpli mellé választok más zöldséget és úgy készítem, mert maga a lepény klassz lett amúgy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése