2012. április 10., kedd

Túrós pite


http://www.nosalty.hu/recept/turos-pite-2http://www.blogger.com/img/blank.gif

Nagy adag, nagyon finom. A tésztája kalács szerű, sokáig puha marad. Sziszi szerint überkirály :-)

Recept a nosalty-ról.

Közepes méretű tepsit használtam, a tésztát feleztem, nagyjából kinyújtottam majd kézzel belenyomkodtam formára. Kivettem, ez lett a teteje a tésztának. Újra megcsináltam a másik fele tésztával, ez lett az alja. A töltelékbe több túrót tettem, szerintem volt 70-75 dkg is, nem rontott a dolgon :-) A mazsolát kihagytam, a többi változatlan.

Élesztőt külön felfutattam, a tésztát dagasztókaros géppel készítettem az elején, majd kézzel folytattam.

Tésztához:

50 dkg liszt
34 dkg Rama
3 dkg élesztő
0,7 dl tej
3 ek kristálycukor
2 db tojás
1 csipet só

Töltelékhez:

60 dkg félzsíros tehéntúró
22 dkg porcukor
3 ek búzadara
1 cs vaníliás cukor
2 db tojás
1 citrom reszelt héja
5 dkg vaj
6 dkg mazsola

A tészta kenéséhez:

1 db tojás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése