2012. április 11., szerda

Könyvek újra

Nagy lendülettel folytattam a Dan Brown sort, sajnos a legutolsó könyve tetszett a legkevésbé. Azért ha kezembe kerül még tőle könyv, tuti kiolvasom majd.

Dan Brown : Az elveszett jelkép

Aztán folytattam a sort kortárs magyar íróval. Fábián Janka olyan trilógiát írt, ami nálam a nagyon gyorsan olvasom kategóriába tartozott. Családregény, szépen megírva, belevonva a világ és a magyar történelem az 1800-as évek végétől napjainkig.

Fábián Janka : Emma / Emma fiai / Emma lánya

Aztán sajnos megint rossz szájízzel hagytam ott az írónőt, mert kiolvastam egy olyan regényét, ami nagyon nem tetszett, unalmas volt a története. Azért végigrágtam, de ezt nem ajánlom.

Fábián Janka : Angyalos ház

Hamarosan Szabó Magda következik, sokan ajánlották nekem ( Az ajtót többen is :-) . Azt úgy emlékszem olvastam, de szerintem nem értettem meg. Most nem volt a könyvtárban, helyette mással próbálkozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése