2011. augusztus 19., péntek

Rakott padlizsán


Teca adta az ötletet, na meg egy rakat padlizsánt :-) Mivel a recept felét elfelejtettem, így szinte mást készítettem. Sebaj, majd megcsinálom úgy is :-)

2 padlizsánt meghámozni, felkarikázni, jól besózni és fél óráig állni hagyni.
3-4 nagy krumplit vékony szeletre vágni és enyhén sós vízben félig előfözni.
Nagyon apróra vágott csirkecomb filét olajon fűszerekkel megpirítani (só, bors, bazsalikom, oregano)

Kiolajozott jénaiban tenni egy réteg krumplit, rá a padlizsánt, majd a húst, ismét padlizsán és krumpli.

Mikro és grill fokozaton sütöttem 10 percig, majd nyakon öntöttem fél nagypohár tejföl+ 2 egész tojás keverékével, majd reszelt sajttal megszórtam és tovább sütöttem mig színt nem kapott, kb. 10-15 perc.

Teca nyersen tette bele a hozzávalóka, ő sütőben lefedve párolta, majd a massza ráöntése után anélkül sütötte. Tett még bele paradicsomkarikákat is.

Olivér kommentje : Anya, ez nagyon finom :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése