2011. augusztus 23., kedd

Paradicsomos padlizsán krémleves


Ezt a leves azért jött létre, mert lesütöttem egy tepsinyi padlizsánt télire, és egy darab kimaradt. Első gondolatom, hogy krém lesz ebből is, de inkább megpróbálkoztam krémlevessel. Több receptet átnéztem, ez saját variáció lett. Nekem nagyon-nagyon ízlik.

Kevés olajon megpároltam egy kis vöröshagymát, kicsit később hozzátettem 2 gerezd fokhagymát apróra vágva. Ha már megpirultak, akkor 1 nagy fej paradicsomot kockáztam bele, felöntöttem pici vízzel, tettem bele 6 levél bazsalikomot, oregánót, sót, borsot és főztem hogy a paradicsomok összeessenek.

Utána hozzákockáztam 2 krumplit, a sült padlizsánkockákat, felöntöttem vízzel plusz 1 húsleveskockával. Ha megpuhult a krumpli is, akkor botturmixoltam, öntöttem hozzá kb. 1 dl tejszínt, felforraltam és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése