2011. április 3., vasárnap

Napraforgó


A receptet ismét Limarától vettem.

A tészta nekem nagyon lágynak tűnt, még bőven vett fel lisztet, legközelebb még 10 dkg-ot hozzáteszek (50 helyett 60 dkg) és nálam persze egy kis tk. liszt is került bele.

A tésztát kenyérsütőgépben, dagasztó programon készítettem:

1 tojás
1,8 dl langyos víz
140 g joghurt
3 ek. olaj
1,5 tj. só
1 ek. cukor
40 dkg finomliszt
20 dkg tk. búzaliszt
2 dkg élesztő

+1 tojás a kenéshez, szezámmag vagy lenmag

20 perc dagasztás után kettészedtem a tésztát, az egyiket kinyújtottam téglalap alakúra, rákentem a tölteléket, ráborítottam a másik kinyújtott lapot. A közepén egy pohárral kört nyomtam a tésztába, oda tettem a lenmagot. A többit bevágtam cikkely szerűen és mindegyiken csavartam. Kelt 20 percet, majd lekentem a tojással. 175 fokon sütöttem.

Töltelék 1 :
darált főtt sonka, tejföl, mustár, só, lilahagyma keveréke

Töltelék 2 :
tejföl, reszelt sajt

Inkább z töltelék 1-nek volt sikere :-)

Töltelék 3 :
tejföl, füstölt sajt, medvehagyma, hmmm, fini lett :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése