2011. január 13., csütörtök

Pizzaállvány felszentelése

Ezt a háztartásomból nélkülözhetetlen eszközt én kértem :-)

Ilyen lett a pizza :


Könnyen kijön a tészta belőle, gusztán tálalható, egyszerre több féle pizzát is készíthetünk. Egy bajom volt vele, hogy csak a felső pizza sajtja pirult meg, az alsóbb szinteken fehér maradt. Levettem a legfelső emeletet, de akkor meg már nem mertem tovább sütni, mert a tésztájának nem tett volna jót.

A tészta 60 dkg lisztből készült, Ildi receptjét használtam most. Viszonylag kemény tészta, kissé nehézkesen nyújtottam, az íze jó.

60 dkg finomliszt, 1,5 dl tej, 1,5 dl víz, 1,5 ek cukor, 3 dkg élesztő, 1,5 ek olaj, 1,5kk só, 1 ek oregánó (elhagyható)

1 megjegyzés:

  1. Pizza-hoz én Limara receptjét használom, igaz én még nem sütöttem több szinten :-)
    Légkeverőt nem próbáltad bekapcsolni?

    VálaszTörlés