2011. január 22., szombat

Elrontott hal sajtszósz alatt


Hekkfilét próbáltam kisütni, sajnos darabjaira hullott. Így lett belőle, ez a finom egytálétel.

Hekkfilét sóztam, borsoztam és kevés olajban elősütöttem.
Fejenként 2 krumplit karikákra vágtam és megfőztem sós vízben.
Kb. 4 dkg vaj, 1 ek. lisztből és kb. 2 dl tejből besamelt csináltam, amibe trappistát és parmezánt szeltem. Megvártam míg felolvad benne a sajt.
Jénai tálba alulra tettem a krumplit, rá a halat, majd a mártást.

Aki tudja, hogyan lehet megelőzni a hal széthullását, az ossza meg velem tudását. Köszi :-)

2 megjegyzés:

  1. Mostanság túl sok Tv Paprikát nézek, azon belül is Gordon Ramsay-t és Heston Blumenthal-t. Igaz britek, és ott kicsit könnyebb különféle halat olcsón vásárolni. Utóbbi úriember műsorában volt az, h Fish and chips-et csinált, és ott próbálgatta ki a különböző halfajtákat, h melyik marad egybe sütés után. Sajnos már nem emlékszem melyik volt az (asszem ördöghal, passz), de azt tudom, h nem mindegyik fajta volt az étel elkészítésére alkalmas. Ez a halfaj, amit - ő választott - tömörebb húsú volt, mint a többi, ezért egyben maradt. Nem tudom, h a hekk milyen tömör (úgy tudom tőkehal féle, ami az előbb említett műsorban alkalmatlannak bizonyult), és azt sem tudom, h kicsiny hazánkban miféle halacskát lehet kapni elfogadható áron, de akkor ilyesféle alapanyag után kellene nézni! :) szb.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg túl sok Paprika TV-t nézel :-) Maradok az afrikai harcsafilénél, abban még nem csalódtam.

    VálaszTörlés