2010. november 28., vasárnap

Csíráztatás

3.nap


2. nap

1.nap:

Már régóta kacérkodom azzal, hogy itthon csíráztassak magokat. Egy ideig vásároltunk boltban csírákat, ízlett is, de ritkán jutunk olyan boltba ahol kapható is. Nemrég betévedtem egy bioboltba, rögtön vettem retek ill. hagymamagot.

Egy kis méretű befőttes üvegbe tettem 1 ek. retekmagot, 1 éjszakára vízben áztattam a magokat. Másnap reggel az üveg szájára függönydarabot erősítettem befőttesgumival, majd kiöntöttem a vizet belőle. Egy kicsit még ütögettem is kézzel a függönyt hogy jól kifolyjon a víz. Naponta háromszor frissítettem így a magokat, a közte levő időben szabadon volt az üveg szája. Közben amikor eszembe jutott, kissé rázogattam az üveget, hogy levegőhöz jusson minden mag és csírakezdemény.
Harmadik napra lett kész. Szendvicsre téve ettük, a képen épp körözött tetején látható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése