2010. szeptember 15., szerda

Hamburger



A sorrend :

jégsaláta
uborka
póréhagyma
hamburgerhús (Aldis húst használtam, 1 kilóban 17 db van, kevés olajon pár perc alatt elősütöttem mindkét oldalát serpenyőben)
paradicsom
reszelt sajt
ketchup, mustár

Bővithető még retekkel, majonézes salátákkal a töltelék.



A hamburgerzsemlét Limara receptje alapján csináltuk, annyit változtattunk, hogy a finomlisztből 10 dkg-nyit lecseréltünk tk. búzalisztre.

Kenyérsütőgépbe :
2 dl langyos tej
2 ek. cukor
1 tk. só
40 g olaj
1 tojás
50 dkg finomliszt
10 dkg tk. búzaliszt
2 dkg élesztő

Tészta program, 20 perc dagasztás és 20 perc kelesztés után kivettem, 7 részre osztottam (Limara 9-re), megformáztam és szilikonlapra tettem. Ott még kelt kb. negyed órát, lekentem 1 felvert tojással. 175 fokon kb. 20 percig sült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése