2013. január 19., szombat

Kapormártás rösztivel

Bevallom, én sose hallottam korábban a kapormártásról. Vagy anyu nem szerette, vagy nem is ismerték felénk. Szóval teljesen meglepett ez az étel itt Vas megyében. Anyósom ahogy készíti, nekem nem jött be. Rántáson átpirította a kaprot, vízzel felengedte és habarta a végén.

Felhőlánynál bukkantam erre, gondoltam, hátha így bejön nekem is. Hát ízlett, teljesen más volt így, mégis kapros, amit amúgy szeretek.

Én így csináltam, kb. 2 főre való adag :

Besamelhez :
4 dkg vaj
1 ek. liszt
2 dl tejjel felönteni

2 kocka sajtot felolvasztani benne, majd kb. 3 ek. vágott kaprot elkeverni. Só, bors, kicsi szerecsendió és kb. 10-15 percet főzni. A végén ha túl sűrű lenne kis tejjel javítani rajta.

Az Aldiban kapható töltött rösztivel ettük, amit a crisp tálban sütöttünk kevés olajon 7+5 percig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése