2012. július 12., csütörtök

Könyvek

Mostanában ezeket olvastam, amik nagyon tetszettek. Belekezdtem több könyvbe is, de már képes vagyok letenni, ha nem élvezem 100%-san max. az 50. oldalig :-)

Fehér Klára : Narkózis, Négy nap a paradicsomban, Sárgaláz
 Gyerekkoromban sokszor olvastam Fehér Klárát, jó volt újra felfedezni, olyan szépen ír hétköznapi érzelmekről.

Janikovszky Éva : Az érem két oldala
Szintén nagy gyerekkori kedvenc, szeretem a humorát az írónőnek. Különböző témákat pl. gyereknevelés, munka, iskola két szemszögből ír le, nagyon humorosan, olyan novella jellegű.

Fábián Janka : Virágszál
Végre ismét egy könyve az írőnőnek, amit igen gyorsan elolvastam. Olvasmányos, izgalmas, romantikus, szuper. És elmentem Fábián Janka olvasótalálkozójára is, ilyenen még sose voltam, érdekelt. Amiben csalódtam, hogy nem a nézők kérdezhettek, hanem volt vki aki levezette, de sok érdekességet megtudtam. Pl. milyen sok kutatómunka kellett ahhoz, ahol a történelmet is beleveszi a történetbe. Ilyen pl. az Emma trilógia és a Lotti öröksége ( ezt még ki kell olvasnom). Meg figyel arra is, hogy az akkor használt szavakat beleszőjje az írásába. Szimpatikus fiatal csaj a Janka, elmesélte hogyan jutott el az Ulpius házhoz a köteteivel, jó volt ott lenni. 

Camilla Läckberg : Jéghercegnő 
Véletlen találtam erre a skandináv krimire a könyvtárban, hát már rég olvastam ennyire jó krimit. Szépen végigvezeti, folyamatosan jönnek az újabb infok, újabb szereplők, egyre több a gyanúsitottam :-) Aztán szépen felgombolyítja a történetet, én végig másra gondoltam gyilkosnak :-) És a könyv végén még az utolsó sorokban is ott a csattanó, nagyon tetszett, még van 2 könyve a könyvtárban, ki fogom olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése