2012. május 16., szerda

Spenótos lasagne


Még volt a fagyasztómban leveles spenót, azt használtam fel. Legközelebb inkább darált spenóttal készítem, mert úgy egyenletesebben oszlik el. A sajtmártás nagyon finom lett, sokkal ízletesebb mint besamellel.

1 fej hagymát és jópár gerezd aprított fokhagymát kevés olajon kicsit pirítottam, majd hozzáadtam a spenótot, sóztam, borsoztam és megpároltam ( kb. 10-15 perc)

Egy kis lábosban 20 dkg friss sajtot ( Penny-s), 3-4 dl tejfölt gyenge tűzön kevergetve felolvasztjuk, só, bors, szerecsendió

Jénai alját kiolajoztam, tettem rá 3 lasagne lapot, majd sajtmártás, spenót és ezt ismételjük 3X. Az utolsó lapokra ( össz. 12 db fogyott el) sajtmártás és reszelt sajt kerül.


Mikrózva 5 perc, majd mikró és grill-lel 10 percig sült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése