2011. november 5., szombat

Kínai sült tészta


Ez egy óriási adag lesz, a tuppis nagy tésztás edényem teli lett vele. Olyan vendégvárós adag.

Fél kiló pulykamellet/csirkemellet 2 ek. keleti fűszerkeverékkel, 4 ek. szójaszósszal és egy maréknyi darabolt fokhagymával, kevés olívaolajjal bepácolom és egy éjszakára a hűtőbe teszem.

Kb. 30 dkg félbetört makaróni tésztát a wok tálban kevés olajon aranybarnára pirítottam. Közben feltettem forrni a vizet neki egy másik edénybe. Ha megpirult, áttettem főni.

A wokban a pácolt húst megsütöm és kiszedem egy tányérra.

Szintén a wokban egyszerre megpirítom roppanósra a vékony csíkokra szelt hagymát, káposztát, répát és egy üveg mungóbabcsírát. ( Nyersen kb. legyen annyi, hogy teli legyen a wok, utána úgyis öszeesik). Ha kész, még 2 ek. szójaszósszal meglocsoltam.

Egy nagy edénybe a tésztát, a húst és a zöldségeket összekeverem, ha kell, még ízesítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése