2011. október 14., péntek

Spenótos fetás pizza


Sok és nagyon szép spenótot szedtünk anyuéknál. Jutott belőle a fagyasztóba is, na meg gyorsan ki kellett próbálnom a spenótos pizzát is. Sajnos semmit nem lehet az ízéből érezni, vagy én raktam keveset rá, de tény, hogy jól mutatott ez a pizza.

Ismét a crisp tálban sütöttem a szokott recept alapján, a feltétnek szeletelt szalámit, lilahagymát, spenót leveleket (vízben picit megpárolt), fokhagyma szeleteket, fetát, füstölt sajtot tettem.

Kép nem készült a megsült pizzáról, de gyorsan elfogyott :-)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ez biztosan nagyon finom. :) Most tudtam meg, hogy ennek a blognak te vagy a tulajdonosa. Ez pedig az enyém. :) www.kavecsokolade.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Én már régóta olvasom mindkét blogodat :-) Örülök hogy idetaláltál!

    VálaszTörlés