2013. április 24., szerda

Rakott savanyú káposzta

80 dkg savanyú káposztát átmostam, a kis piros tepsibe terítettem, megszórtam pirospaprikával, őrölt köménnyel, 2 babérlevélt dugtam közé és1 dl vízzel alufólia alatt 30 percig pároltam a sütőben.

2 dl rizst megfőztem a szokott módon.

1 fej hagymát aprítottam, megpirítottam, hozzáadtam 40 dkg darált sertéshúst, só, bors, pici víz.

A hús ha elkészült, hozzáadtam a kész rizst, belekevertem fél nagy pohár tejfölt és összekevertem. Megkóstoltam, érződjön ki a fűszer belőle, akkor lesz jó.

A káposzta felét kivettem a tepsiből, a maradékot szétterítettem, rá a húsos-rizs, majd befedtem a maradék káposztával és még egy fél nagypohár tejföllel megkentem a tetejét. Kb. még 20-30 percig sütöttem ( alufólia nélkül már), amíg a tejföl nem kap egy kis színt.

Végül a tányéron is jól megtejfölöztük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése