2012. március 4., vasárnap

Kínai szezámmagos csirke tojásos rizzsel





A nosaltyn néztem ki a kínai szezámmagos csirke receptjét, mert Sziszi nagyon szereti. Gondoltam olyan nagy ördöngösség nem lehet. Hát nem is, bár azért kicsit időtrabló. Legközelebb talán a szezámmagot megpirítom.

1 egész csirkemellett felkockázni és besózni enyhén

Egy tálba összekeverni a bundához valókat:
6 ek. liszt
3 ek. étkezési keményítő
1 ek. olaj
1 tojás
csipet só
1,5 kk. sütőpor
víz (kb 1,5-2 dl)

Így egy sűrűbb palacsintatészta szerűt kapunk.

A mázhoz összekeverni :
1 dl ketchup
2 ek. méz
3 ek. pirított szezámmag
pici csípős erős pista

Keverd össze és kóstold meg, nagyon egyéni, kinek mi ízlik, én kb. ezeket az arányokat használtam.

Forró olajban kisütőttem a bundázott húskockákat, majd a mázba forgattam és külön tálba gyűjtöttem.

Tojásos rizzsel tálaltam. Fogalmam sincs milyen az igazi, én simán 2 dl rizst megfőztem (2X-es vízzel), majd 3 tojásból rántottát készítettem, felaprítottam fakanállal és összekevertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése