2012. február 10., péntek

Könyvek

Úgy döntöttem, hogy ebben a blogban helyet kapnak az általam elolvasott könyvek is, hátha ötletet ad valakinek, illetve nekem is jó, hogy vissza tudom keresni, mikor mit is olvastam.

Az idei repertoár (nagyon belehúztam mostanában, a családomtól kapok naponta 1 óra nyugis fürdőzést, akkor olvasom a napi adagom :-))

Robert Merle : Védett férfiak
Dan Brown : Da vinci kód
Kepes András : Matt a férfiaknak
Dan Brown : Angyalok és démonok


Mindegyik nagyon érdekes és lekötött. A Merle könyvet már korábban is olvastam, még talán gimis voltam. Szerintem most nagyobb élmény volt.

Kepes könyve a tartalma miatt kötött le, jó volt látni, hogy a Polgár lányok mennyi energiát öltek bele, hogy ide jutottak, mennyi nehézséget okozott az akkori politika stb.

Brown könyvei pedig a letehetetlen kategória, még tervben van kiolvasni az összes könyvét :-)

Szívesen fogadom mások könyvajánlatát is :-)

2 megjegyzés:

  1. Nalam legutobb a George RR Martin konyvek voltak kedvencek. Most jelenleg a reflexologia konyvem a letehetetlen, vagyis inkabb nem leteheto :)
    De mar csak 2 het es akkor aztan olvasni fogok.
    Nagyon finomsagosnak tuno dolgok keszultek a konyhatokban meg! Nem panaszkodhatnak a ferfiak! :) Karacsonykor meg ragondoltam a bejglitekre :))

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Köszi az ajánlatot, ránézek majd. Mi lesz 2 hét múlva ?
    Sajnálom hogy csak vírtuális beiglit ettél. Amúgy nagy finnyásak ám a kosztosaim , csak a fogukra valót hajlandóak megenni :-))

    VálaszTörlés