2011. december 12., hétfő

Zöldséges rizstorta


Sütés előtt :

Erika barátnőmtől kaptam a receptet, sikere lett, köszi érte.
A szokásos dolgok vannak benne, rizs, hús, zöldség, mégis másabb.

2 dl rizst megfőzni 6 dl sós vízben.
2 fél csirkemell filét felkockázni, fúszerezni, kevés olajon megpirítani.
A húst kiszedni és abban az olajban pirítani először a lilahagymát, majd a többi zöldséget. Én most piros és sárga kaliforniai paprikát tettem bele, zöldspárgát, konzerv gombát, petrezselymet, de bármi kerülhet bele.

Az egészet összekevertem és a kiolajozott crisp tálba simítottam. A tetejére öntöttem egy fél nagypohár tejföl és 2 tojás keverékét (só,bors, szerecsendió). Emiatt nem száradt ki az étel, szaftos maradt.

Crispen 15 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése