2011. február 23., szerda

Tortilla


Nagyon drágán lehet kapni kész tortilla lapot a boltokban, ehhez képest pillanatok alatt elkészül otthon. Kezdőknek is bátran ajánlom :-)
A recept Max oldaláról származik.

Hozzávalók 8 darabhoz:

- 7,5 dkg kukorica liszt
- 10 dkg rétes liszt
- 17,5 dkg sima liszt
- 1 ek olíva olaj
- 17, 5 dkg langyos víz
- 1 kk só

Kenyérsütőgépben dagasztottam tészta programon, majd hagytam "kelni" (nincs benne élesztő! ) kb.fél órát. 8 darabba vágtam, egyesével lisztes felületen kinyújtottam kerek formára és palacsintasütőben közepes lángon sütöttem. Kb. 2 perc kell mindegyik oldalának, akkor jó, ha a barna pöttyök megjelennek.

Ajánlott időnként kitörölni konyharuhával a palacsintasütőt, nehogy a leeső liszt odaégjen.

Tejföllel kentük meg, majd mexikói szószt tettünk rá, arra pirított csirkemell kockákat, zöldségeket ( jégsaláta, paradicsom, pritamin paprika, uborka), reszelt sajt, majd feltekerve fogyasztottuk.

2 megjegyzés:

  1. Vittem a receptedet. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Legközelebb én is kipróbálom, mert mi is sokszor eszünk, de tényleg nagyon drága.

    VálaszTörlés