2010. október 29., péntek

Fetás spenótos torta


1 fagyasztott leveles tésztát (50 dkg) szobahőmérsékleten kiengedem, majd kerekre nyújtom. A kerek szilikon formába teszem úgy, hogy a szélén perem is legyen. ( a túllógó részeket levágtam és kézzel hozzátapasztottam ahol meg kevés volt a perem rész )
Egy sütőpapírt rátettem, ráöntöttem fél kilo árpát nehezéknek és előmelegített sütőben 10 percig sütöttem.

A massza :
5 dkg vajon megpároltam 40 dkg spenótot, 2 gerezd aprított fokhagymát. Belekevertem 25 dkg összetört feta sajtot, 2 tojást, 2 dl tejszínt, borsoztam. Tetejére parmezánt szeleteltem.

A tésztáról a nehezéket levettem, helyére a masszát töltöttem és további kb. fél óra alatt megsütöttem.

Nekem túl erős volt a feta íze benne, legközelebb a feta kb. felét lecserélem túróra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése